Enerji Bakanı Alparslan Bayraktar, Türkiye’nin 2050’ye kadar 20 bin MW nükleer kapasite hedeflediğini ve yeni santral projelerinin hızla ilerlediğini açıkladı.
Alparslan Bayraktar, Türkiye’nin elektrik talebinin yüzde 15’ini nükleerden karşılamayı ve küçük modüler reaktörlerde üretici ülke olmayı hedeflediğini söyledi.