GÜNDEM • 01.06.2026 11:44 Türkiye’nin enerji merkezi hedefi Bakü’de sahneye çıktı Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Türkiye’nin Doğu ile Batı arasında güvenilir enerji merkezi olmayı sürdüreceğini söyledi.
GÜNDEM • 20.05.2026 09:16 “Yeni Teksas” çıkışı gündemde: Güneydoğu yükseliyor Sondaj filosu, LNG yatırımları, depolama kapasitesi ve artan yerli üretimle Türkiye, enerji geçiş hattından merkez ülke hedefine ilerliyor.